ေပးပို ့သူ ကိုေဒါင္းနီ-
MRTV
• နုိင္ငံတကာသတင္းဆိုသည္မွာ CCTV ကုိဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။
• အျခားနိုင္ငံမွ မိမိထံလာပါက "ဂါဝရျပဳေတြ႕ဆုံ"ရန္လာျခင္းျဖစ္ၿပီး ၊
မိမိကသြားရသူျဖစ္ပါက "သြား
ေရာက္ေတြ႕ ဆုံ" ဟုသံုးစြဲရသည္။
• သတင္းေၾကာ္ျငာေနစဥ္ ေနာက္မွလူတစ္ေယာက္စ နွစ္ေယာက္စ
မွအလုပ္႐ွုပ္ဟန္ေဆာင္ျပရသည္။
(ဥပမာ ေက်ာေပး၍ေတာင္ျခစ္ေျမာက္္ျခစ္လုပ္ေနရန္)
• နိုင္ငံျခားဇာတ္လမ္းဆိုသည္မွာ "တ႐ုတ္" သို႔မဟုတ္ "ကုိရီးယား"
ဇာတ္လမ္းမ်ားကို ကုိဆိုလိုျခင္း
ျဖစ္သည္။
• နိုင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲမ်ားသည္
"လိုအပ္သည္မ်ားကိုျဖည္႔စြက္မွာႀကား၍ျပန္လည္ထြက္ခြာ" သြားသူ
မ်ားသာျဖစ္ၾကသည္။
• ျပည္သူလူထုဆိုသည္မွာ "အျဖဴနွင္႔အစိမ္း" သို႔မဟုတ္ “အဝါေရာင္ဝမ္းဆက္”
သို႔မဟုတ္ “အျပာ
ေရာင္ဝမ္းဆက္" မ်ားသာ ဝတ္ဆင္ၾကသည္။
• ျမန္မာနိုင္ငံေတာ္သည္ ႀကီးမားလြန္းသျဖင့္ ေန႔မအားညမနား အနွစ္
နွစ္ဆယ္နီးပါး
တည္ေဆာက္ေသာ္လည္း လမ္း၊တံတားမ်ား ေဆာက္၍မကုန္နုိင္။
• နိုင္ငံေတာ္၏အသုံးစရိတ္ နွင္႔ရသုံးမွန္းေျခေငြစာရင္း
သည္ျပည္သူမ်ားအားထုတ္ျပန္ရန္မလိုအပ္ေခ်။
(ဝါ) အသိေပးရန္မလိုအပ္။
• ယင္းသို႔မထုတ္ျပန္ေသာ္လည္း လမ္း၊တံတား၊ဆည္ေျမာင္း
မ်ားေဆာက္လုပ္္ရာတြင္နိုင္ငံေတာ္မွွ
ေစတနာျဖင္႔အကုန္အက်ခံေပးေနရသည္။
• စစ္သားမ်ားပင္ျဖစ္လင္႔ကစား နိုင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲမ်ား သည္
လယ္ယာလုပ္ငန္းမွအစ ပိဋိကတ္သုံးပုံး
အဆုံး ကၽြမ္းက်င္နွံ႔စပ္ၾကရာ ဝိနည္းေတာ္နွင္႔အညီ ေနထိုင္နိုင္ရန္
ရဟန္းမ်ားအားညြွန္ၾကားနိုင္သည္။
• မည္သည္႔အခါမွ အစိုးရနွင္႔ျပည္သူ သေဘာထားကြဲလြဲမုွမ်ားမ႐ိွေသာ္လည္း
"ျပည္ပအားကိုးပုဆိန္
႐ိုး"ဆိုသည္႔လူနည္းစု အတြက္ ျမန္မာ႔အသံမွ "စစ္မွန္ေသာမ်ဳိးခ်စ္စိတ္ဓာတ္"
ဆိုသည္႔ဖြင္႔ဆိုခ်က္ကုိ
လြြႇင္႔ထုတ္ေပးေနရသည္။
• နိုင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲမ်ား ဘုရားေက်ာင္းကန္တက္ျခင္း သည္ သတင္းထူးျဖစ္သည္။
• ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမႀကီးနွင္႔ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားသည္ ပညာေရး၏အေရးပါပံုကို
မသိၾကေခ်။
နိုင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲမ်ားက ရံခါမလပ္ ပညာေရးသည္အေရးႀကီးသည္ဟုမွာၾကားရသည္
ဟူ၏။
• အျမဲၾကားရေလ႔႐ိွသည့္စကားလုံးမ်ား"ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာျခင္း နွင္႔
အခ်ိန္နွင္႔တေျပးညီေဆာင္႐ြက္ျခင္း"
• အျမဲ မၾကားရ ေသာစကားလုံးမ်ား "စီးပြားေရးက်ဆင္းျခင္း ၊
ေနွာင္႔ေနွးၾကန္႔ၾကာ သြားျခင္း"
• ေမးခြန္းနွင္႕အေျဖ မွန္ေအာင္မေျဖ နိုင္ပါက ျပန္ၾကားေရး ဝန္ႀကီး
ျဖစ္နုိင္သည္။ (မွတ္ခ်က္။ ဥပဓိ
ေကာင္းရန္မလို။)
Rest of your post
Thursday, July 2, 2009
အနွစ္ နွစ္ဆယ္နီးပါး တည္ေဆာက္ေသာ္လည္း လမ္း၊တံတားမ်ား ေဆာက္၍မကုန္နုိင္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment